Αποδοχή και αγάπη  


1

Κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας και της εφηβείας αντιμετωπίζουμε πολλές προκλήσεις, με αποτέλεσμα πολλές εσωτερικές διαδικασίες που μεν δεν γνωρίζουμε αλλά που συμβαίνουν σύμφωνα με με τη δομή του μυαλού μας και τα αποτελέσματα αυτών των διαδικασιών εξωτερικεύονται στο σώμα μας Αυτά μπορεί να είναι για παράδειγμα η συμπεριφορά μας, η μάθηση ,η κίνηση η ομιλία Η ωριμότητα του παιδιού και η ανάπτυξή της δεν ακολουθεί ένα ενιαίο σχέδιο, , κάθε παιδί έχει το δικό του χρόνο μάθησης και ωρίμανσης συμπεριλαμβανομένων των επιδράσεων που δέχεται από τον τρόπο που οι ενήλικες σχετίζονται με αυτό, τις ποιοτικές και ποσοτικές μεταξύ τους σχέσεις.Σε αυτή τη διαδικασία ωρίμανσης και ανάπτυξης, η επαφή με τους ενήλικες είναι απαραίτητη, τα παιδιά δοκιμάζουν τον κόσμο μέσω αυτών και χρειάζονται αποδοχή αγάπη και ξανά αποδοχή Τα παιδιά πρέπει να να αισθάνονται ασφάλεια στην κάθε έκφραση της δημιουργικότητάς τους, ευνοώντας το κομμάτι της μάθησης μέσα από αυτή την ασφάλεια Για τα παιδιά που συχνά θεωρούνται από την κοινή λογική «κανονικά», η αποδοχή είναι μια φυσική διαδικασία, αλλά για τα ειδικά παιδιά αυτό μπορεί να είναι πιο δύσκολο ακόμα και για το οικογενειακό τους περιβάλλον.

Η αγάπη και η αποδοχή από μέρος των γονέων είναι απαραίτητη στην ανάπτυξη των παιδιών ώστε να μπορούν να προσφέρουν την κατάλληλη ειδική θεραπεία εάν και εφόσον είναι απαραίτητο για να αυξηθούν οι πιθανότητες βελτίωσης. Δυστυχώς υπάρχει και μια διαφορετική πραγματικότητα από αυτή που αναμενόταν, πολλοί γονείς έχουν το φόβο να αναζητήσουν θεραπεία για το παιδί τους με ειδικές ανάγκες, νιώθοντας ντροπή που δεν έχουν ένα φυσιολογικό παιδί, άλλοι κατηγορούν το παιδί για την κακή συμπεριφορά,η κατηγορούν ο ένας τον άλλο για την κατάσταση του παιδιού τους.

Στο παρελθόν, που οι πληροφορίες δεν ήταν τόσο διαθέσιμες όσο είναι σήμερα,οι γονείς δεν είχαν την ευκαιρία να μάθουν για την ιδιαιτερότητα του παιδιού τους και τα παιδιά δεν είχαν τις ίδιες ευκαιρίες να βελτιώσουν την θέση τους Η ιδιαιτερότητα δεν σημαίνει ανωμαλία, ένα ειδικό παιδί είναι ικανό να μαθαίνει και να αλληλεπιδρά με άλλους μέσα στα όρια της δικής του αντίληψης . Ακόμη και τα παιδιά που διαγιγνώσκονται με διαταραχή του αυτιστικού φάσματος, τα οποία έχουν ελλείψεις στις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, μαθαίνουν να επικοινωνούν με άλλους, παρόλο που ενδέχεται να έχουν κάποια υψηλή αισθητηριακή ευαισθησία,με τρόπο τέτοιο που να γίνονται κοινωνικά αποδεκτά.

Η μάθηση βέβαια γίνεται πιο αργά,αλλά ωστόσο, υπάρχουν συγκεκριμένες τεχνικές και μέθοδοι για την αντιμετώπιση των προβλημάτων των παιδιών που έχουν αυτή τη διαταραχή, βελτιώνοντας την επικοινωνία τους τα βοηθάμε στη δημιουργία γνώσεων και κατ επέκταση στη καλυτέρευση της ζωής τους Μια άλλη μόνιμη κατάσταση για μερικά παιδιά είναι και το σύνδρομο Down, που προκαλείται από μια γενετική αλλαγή. Σε αντίθεση με τον αυτισμό, το σύνδρομο αυτό μπορεί να διαγνωστεί από τα ανατομικά χαρακτηριστικά του προσώπου.

Ένα παιδί πού έχει διαγνωστεί με το σύνδρομο αυτό απαιτεί περισσότερη προσοχή, διότι αυτά τα παιδιά έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξουν ορισμένες ασθένειες: συγγενή καρδιακά προβλήματα, αναπνευστικά προβλήματα, παλινδρόμηση, λοιμώξεις του αυτιού, άπνοια ύπνου και η δυσλειτουργία του θυρεοειδούς.

Τα παιδιά με το σύνδρομο αυτό έχουν αυξημένο μυϊκό τόνο, καθυστερώντας έτσι την ανάπτυξη των κινήσεων και θα πρέπει να ενθαρρυνθούν με σωματικές δραστηριότητες κατάλληλες για την κάθε ηλικία, έτσι ώστε οι μύες τους να αναπτυχθούν ομαλά και να βελτιωθεί η φυσική τους κατάσταση Παρέχοντας την προσοχή και τη φροντίδα που χρειάζονται τα παιδιά σας, μπορούν όχι μόνο να αναπτύξουν τις εκάστοτε δεξιότητες τους αλλά και να αναπτύξουν μαζί σας μια θετική και εποικοδομητική σχέση. Ακόμη και με τους περιορισμούς της κάθε αναπηρίας , όλα τα ανθρώπινα όντα, ενήλικες, παιδιά, ηλικιωμένοι, επιθυμούν την αποδοχή και το να ανήκουν κάπου.

Όλοι οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί, δεν υπάρχει κανένας σαν εσάς ,δεν υπάρχει κανείς σαν εμένα σε ολόκληρο τον κόσμο, οπότε είναι φυσιολογικό να είμαστε όλοι διαφορετικοί κι αυτό πρέπει να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας ότι καταφέρνω εγώ το καταφέρνω σύμφωνα με τις δυνατότητες μου κι ότι καταφέρνετε εσείς το κατορθώνεται σύμφωνα με τις δικές σας δυνατότητες έτσι και το κάθε παιδί θα καταφέρει αυτό που ορίζουν οι δυνατότητες του και χρέος σας είναι να το βοηθήσετε να αξιοποιήσει αυτές του τις δυνατότητες . Μη ξεχνάτε αυτό που είπε ο Albert Einstein, ένα μυαλό που ανοίγει με μια νέα γνώση δεν επιστρέφει ποτέ στο αρχικό του μέγεθος. Μαίρη Κουτρούμπα

Μ.Κ.<3

 

Διαβάστε περισσότερα: http://www.gkordis.com/2018/04/blog-post_20.html#ixzz5DCDDhkF8



  ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ STILIDA NEWS ΣΤΟ GOOGLE NEWS
ΔΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟ YOU TUBE