Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ – ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΛΑΣΓΙΑΣ



kke

«Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ – ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΛΑΣΓΙΑΣ»

Η Κομματική Οργάνωση Πελασγίας του ΚΚΕ, στηρίζει το δίκαιο αγώνα και αιτήματα των μαθητών και γονιών του Λυκείου Πελασγίας. Η πρόθεση του κράτους να σταματήσει η λειτουργία του τμήματος των Ανθρωπιστικών Σπουδών της Γ’ Λυκείου επειδή είναι «ολιγομελής» και τα παιδιά που την έχουν επιλέξει να πηγαίνουν στη Στυλίδα, είναι απαράδεκτη.Από μια τέτοια απόφαση τίποτα θετικό δεν μπορεί να προκύψει. Μόνο φραγμούς στη μόρφωση μπορεί να βάλει. Αποκαλύπτεται ότι ο τρόπος που αντιμετωπίζει το κράτος και οι υπηρεσίες του, τα παιδιά μας, είναι σαν ‘αντικείμενα’ που μπορεί να τα πηγαινοφέρνει από την Πελασγία στη Στυλίδα, σα να είναι το ποιο απλό πράγμα.

Η αλήθεια είναι ότι η παύση του ολιγομελούς τμήματος, γίνεται στη λογική προαποφασισμένων μέτρων και περικοπών, της περιστολής των δαπανών που αφορούν μισθοδοσίες στην παιδεία, του κόφτη στις προσλήψεις αναπληρωτών, της αξιολόγησης δομών στο εκπαιδευτικό σύστημα, που έχουν ως συνέπεια την καρατόμηση τμημάτων.

Το κλείσιμο του τμήματος αποκλείει τα παιδιά των οικογενειών μας, να μορφωθούν στο αντικείμενο που επιθυμούν, κάνοντας άνω κάτω τον προγραμματισμό στις οικογένειες μας.

Το δήθεν επιχείρημα ότι από το κλείσιμο και την αναγκαστική μεταφορά των μαθητών σε άλλο σχολείο, θα επιβαρυνθεί το δημόσιο ως κόστος μεταφοράς, είναι εκ του πονηρού. Όσοι το επικαλούνται, αποδέχονται τη λογική τους «κόστους – οφέλους» στην εκπαίδευση ενώ το θέμα είναι ότι η παιδεία και η εκπαίδευση δεν είναι εμπόρευμα. Το κύριο ζήτημα είναι οι μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας και η ισότιμη συμμετοχή τους στις πανελλήνιες εξετάσεις και για αυτό δεν μιλάει κανένας.

Μόνος δρόμος είναι να συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις δυναμικά μαζί με μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς.

  • Να παλέψουμε για ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν
  • Καλούμε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές να οργανώσουν τον αγώνα τους. Μπορεί να ασκηθεί η μέγιστη δυνατή πίεση ώστε να παρθεί πίσω η απαράδεκτη απόφαση.
  • Τα τμήματα και οι κατευθύνσεις να διαμορφώνονται με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας κι όχι με βάση τις αναδιαρθρώσεις και την περικοπή δαπανών.
  • Να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα με πλήρη στελέχωση.